Możliwe, że próbujesz uzyskać dostęp do tej witryny z zabezpieczonej przeglądarki na serwerze. Włącz obsługę skryptów i ponownie załaduj tę stronę.
Włącz tryb ułatwionej dostępności
Wyłącz tryb ułatwionej dostępności
Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Wyłącz animacje
Włącz animacje
Kontrast:
Czcionka:
A
A
+
A
++
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
BiP
Obecnie wybrane
Strona główna SW
Jednostki Organizacyjne SW
Deklaracja dostępności
Adres redakcji BIP
Instrukcja BIP
Edycja
Dodaj dokument
ESP SW
Dokumenty zbioru witryn
AS_Grojec
Ta biblioteka systemowa została utworzona przez funkcję zasobów publikacji w celu przechowywania dokumentów używanych w zbiorze witryn.
Wygląda na to, że przeglądarka nie ma włączonej obsługi języka JavaScript. Włącz obsługę języka JavaScript i spróbuj ponownie.
STRONA GŁÓWNA
STATUS PRAWNY
KIEROWNICTWO
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
PODMIOTY WSPÓŁPRACUJĄCE
PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE
MAJĄTEK SŁUŻBY WIĘZIENNEJ
WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA
FUNDUSZE UNIJNE
FUNDUSZ AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ SKAZANYCH
AKTY PRAWNE
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
DOKUMENTY URZĘDOWE
WZORY DRUKÓW
WAŻNE OGŁOSZENIA
INFORMACJE O NABORZE KANDYDATÓW
EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA
PONOWNE WYKORZYSTANIE
STATYSTYKA
ARCHIWUM
PRAWA CZŁOWIEKA
UDOSTĘPNIANIE OSADZONYM STRON BIP
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
REJESTR BADAŃ NAUKOWYCH
KOORDYNATOR DOSTĘPNOŚCI
Zawartość witryny
Typ
Nazwa
Porządek wewnętrzny AŚ Grójec
aneks_1_2019_AŚ
aneks_1_2019_OZ
bilans_2018
informacja o zbędnych i zużytych składnikach AŚ w Grójcu 2020 r.
Klauzula informacyjna
oswiadczenie
oswiadczenie_o_kontr_zarz_2017
oswiadczenie_o_stanie_kontroli
oswiadczenie_o_stanie_kontroli_2016
Plan działalności 2013
Plan działalności 2017
Plan działalności na rok 2015 dla Aresztu Śledczego w Grójcu
Plan działalności na rok 2015
plan dziłalności 2019
plan_dzialalnosci_2012_as_grojec
plan_dzialalnosci_2014
plan_dzialalnosci_2016
plan_dzialalnosci2018
porzadek_wewn_oz_2018
porzadek_wewnetrzny
porzadek_wewnetrzny_Grojec_z_aneksami
porzadek_wewnetrzny_Stawiszyn_z_aneksami
porządek wewnętrzny CZERWIEC 2016
pw_oz_nowy
pw_oz_nowy
rachunek_strat
REJESTR BIP 2022 2
SIWZ
specyfikacja_kantyna
sprawozdanie_z_wykonania_planu
sprawozdanie_z_wykonania_planu_2014
sprawozdanie_z_wykonania_planu_2015
sprawozdanie_z_wykonania_planu_2016
sprawozdanie_z_wykonania_planu_2017
wykaz_towaru
wykaz_towaru_2012
zestawienie
Obserwuj
javascript: SP.SOD.executeFunc('followingcommon.js', 'FollowDoc', function() { FollowDoc('{ListId}', {ItemId}); });
0x0
0x0
ContentType
0x01
1100
Szczegóły dotyczące zgodności
javascript:if(CalloutManager && CalloutManager.closeAll) CalloutManager.closeAll(); commonShowModalDialog('{SiteUrl}'+ '/_layouts/15/itemexpiration.aspx' +'?ID={ItemId}&List={ListId}', 'center:1;dialogHeight:500px;dialogWidth:500px;resizable:yes;status:no;location:no;menubar:no;help:no', function GotoPageAfterClose(pageid){if(pageid == 'hold') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+ '/_layouts/15/hold.aspx' +'?ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;} if(pageid == 'audit') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+ '/_layouts/15/Reporting.aspx' +'?Category=Auditing&backtype=item&ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;} if(pageid == 'config') {STSNavigate(unescape(decodeURI('{SiteUrl}'))+ '/_layouts/15/expirationconfig.aspx' +'?ID={ItemId}&List={ListId}'); return false;}}, null);
0x0
0x1
ContentType
0x01
898
Historia wersji zestawu dokumentów
/_layouts/15/images/versions.gif?rev=40
javascript:SP.UI.ModalDialog.ShowPopupDialog('{SiteUrl}'+ '/_layouts/15/DocSetVersions.aspx' + '?List={ListId}&ID={ItemId}')
0x0
0x0
ContentType
0x0120D520
330
Wysyłanie do innej lokalizacji
/_layouts/15/images/sendOtherLoc.gif?rev=40
javascript:GoToPage('{SiteUrl}' + '/_layouts/15/docsetsend.aspx' + '?List={ListId}&ID={ItemId}')
0x0
0x0
ContentType
0x0120D520
350